Vyhledávání Pobočky 0 AAA AUTO Zaloguj sie
Garáž

Zaparkuj samochody w Garażu, gdzie możesz je ze sobą porównać lub stworzyć swój wymarzony samochód, a my go dla Ciebie znajdziemy. Więcej informacji

  • #
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #
Momentálně je online 60 odborníků
Obecnie 45 specjalistów dostępnych online Dzwoń codziennie 8:00 - 21:00 Zadzwoń do mnie
ONLINE ZAKUP
Zavřít

Kup swój nowy samochód,
szybko i łatwo ONLINE


  • Oszczędność czasu
  • Samochód dostarczymy do domu
  • 14 dni na zwrot samochodu
    Pohodlne a bezpečne, jasný pôvod i histórie vozidla
Oferta samochodów

Posprzedażowa obsługa
klienta

Przydatne rady i ważne informacje

Skontaktuj się z nami
Poprodejní péče o zákazníky

Jesteśmy tu dla Ciebie

Firma AAA AUTO szanuje wszystkich swoich klientów, dlatego przygotowała nowy projekt Posprzedażowa Obsługa Klienta. W ramach tego projektu będzie się starała zapewnić wszystkim swoim klientom wysokiej jakości usługi. Celem jest w szczególności należyta dbałość o klienta, rozstrzyganie reklamacji bez niepotrzebnych opóźnień oraz zapewnienie dodatkowych usług, które na tej stronie nie są wymienione.

Naszym celem jest, aby nasi klienci, odchodzili od nas zawsze zadowoleni i z chęcią do nas wracali. Przygotowaliśmy bardziej przejrzysty i szybszy system służący do zgłaszania roszczeń lub reklamacji online. Znajdziesz tutaj szczegółowe informacje dotyczące składania wniosków i dalszego postępowania.

Będziemy wdzięczni, jeśli podzielisz się z nami swoimi doświadczeniami i uwagami, które mogłyby ulepszyć jakość naszych usług.

Wierzymy, że będziesz zadowolony z naszych usług.


Karolína Topolová

Dyrektor Generalny AAA AUTO


Częste pytania po zakupie

  • Kupiłem u was auto i chcę go wymienić. Czy jest to możliwe?

    Tak. W ciągu 10 dni od zakupu można auto wymienić na inne w oddziale, w którym został zakupiony poprzedni samochód. Oferta ta dotyczy samochodów przy cenie nabycia powyżej 15 000 zł, z którym od zakupu nie pokonano więcej niż 100 km.

    Firma AUTOCENTRUM AAA AUTO sp. z o.o. zastrzega sobie w przypadku konkretnych samochodów ze względu na ich stan techniczny takiej gwarancji nie udzielać.

  • Jak długo trwa załatwienie dokumentów?

    Ze względu na możliwość wymiany samochodu w terminie siedmiu dni zaczynamy załatwiać dokumenty aż po upływie tego terminu. Robimy, co w naszej mocy, aby wszystkie sprawy administracyjne zostały załatwione jak najszybciej. Jeżeli nie otrzymają Państwo dokumentów w ciągu 30 dni, proszę skontaktować się z Działem Obsługi Klienta pod nr tel. 800 033 000. Postaramy się przyśpieszyć cały proces i dostarczyć Państwu niezbędne dokumenty jak najszybciej.

  • Gdzie mam zwrócić się w przypadku jakiegoś problemu technicznego z autem?

    Można zwrócić się do naszego Działu Obsługi Klienta pod nr tel. 800 033 000. Oczywiście Państwu pomożemy.

  • Mam błąd w umowie (nieprawidłowy adres, pesel, inna cena itp.), co powinienem zrobić?

    Wystąpił błąd administracyjny, za który przepraszamy i natychmiast go poprawimy. Prosimy o kontakt z naszą INFOLINIĄ DLA KLIENTÓW 800 033 000 lub napisać na info@aaaauto.pl.

Potrzebujesz pomóc z czymś innym?

Jesteśmy do Państwa dyspozycji codziennie od 8:00 do 21:00.