Zavřít Zrušit
Vyhledávání Pobočky 0 AAA AUTO
Garáž Vstoupit do Garáže
Parkujte auta do Garáže, kde je mezi sebou můžete porovnávat, nebo si vytvořte auto snů a my Vám ho najdeme.
Upozornění se načítají.
    • #
    • #
    • #
    • #
    • #
    • #
    • #
    • #
    • #

    AAA AUTO 800 033 000

    Momentálně je online 60 odborníků
    Momentálně je online
    60 odborníků
    Volejte denně 8:00 - 21:00 Zavolejte mi
    ONLINE ZAKUP
    Zavřít

    Kup swój nowy samochód,
    szybko i łatwo ONLINE


    • Oszczędność czasu
    • Samochód dostarczymy do domu
    • 14 dni na zwrot samochodu
      Pohodlne a bezpečne, jasný pôvod i histórie vozidla
    Oferta samochodów

    Posprzedażowa obsługa
    klienta

    Przydatne rady i ważne informacje

    Skontaktuj się z nami
    Poprodejní péče o zákazníky

    Jesteśmy tu dla Ciebie

    Firma AAA AUTO szanuje wszystkich swoich klientów, dlatego przygotowała nowy projekt Posprzedażowa Obsługa Klienta. W ramach tego projektu będzie się starała zapewnić wszystkim swoim klientom wysokiej jakości usługi. Celem jest w szczególności należyta dbałość o klienta, rozstrzyganie reklamacji bez niepotrzebnych opóźnień oraz zapewnienie dodatkowych usług, które na tej stronie nie są wymienione.

    Naszym celem jest, aby nasi klienci, odchodzili od nas zawsze zadowoleni i z chęcią do nas wracali. Przygotowaliśmy bardziej przejrzysty i szybszy system służący do zgłaszania roszczeń lub reklamacji online. Znajdziesz tutaj szczegółowe informacje dotyczące składania wniosków i dalszego postępowania.

    Będziemy wdzięczni, jeśli podzielisz się z nami swoimi doświadczeniami i uwagami, które mogłyby ulepszyć jakość naszych usług.

    Wierzymy, że będziesz zadowolony z naszych usług.


    Karolína Topolová

    Dyrektor Generalny AAA AUTO


    Częste pytania po zakupie

    • Kupiłem u was auto i chcę go wymienić. Czy jest to możliwe?

      Tak. W ciągu 10 dni od zakupu można auto wymienić na inne w oddziale, w którym został zakupiony poprzedni samochód. Oferta ta dotyczy samochodów przy cenie nabycia powyżej 15 000 zł, z którym od zakupu nie pokonano więcej niż 100 km.

      Firma AUTOCENTRUM AAA AUTO sp. z o.o. zastrzega sobie w przypadku konkretnych samochodów ze względu na ich stan techniczny takiej gwarancji nie udzielać.

    • Jak długo trwa załatwienie dokumentów?

      Ze względu na możliwość wymiany samochodu w terminie siedmiu dni zaczynamy załatwiać dokumenty aż po upływie tego terminu. Robimy, co w naszej mocy, aby wszystkie sprawy administracyjne zostały załatwione jak najszybciej. Jeżeli nie otrzymają Państwo dokumentów w ciągu 30 dni, proszę skontaktować się z Działem Obsługi Klienta pod nr tel. 800 033 000. Postaramy się przyśpieszyć cały proces i dostarczyć Państwu niezbędne dokumenty jak najszybciej.

    • Gdzie mam zwrócić się w przypadku jakiegoś problemu technicznego z autem?

      Można zwrócić się do naszego Działu Obsługi Klienta pod nr tel. 800 033 000. Oczywiście Państwu pomożemy.

    • Mam błąd w umowie (nieprawidłowy adres, pesel, inna cena itp.), co powinienem zrobić?

      Wystąpił błąd administracyjny, za który przepraszamy i natychmiast go poprawimy. Prosimy o kontakt z naszą INFOLINIĄ DLA KLIENTÓW 800 033 000 lub napisać na info@aaaauto.pl.

    Potrzebujesz pomóc z czymś innym?

    Jesteśmy do Państwa dyspozycji codziennie od 8:00 do 21:00.