Vyhledávání Pobočky 0 AAA AUTO Zaloguj sie
Garáž

Zaparkuj samochody w Garażu, gdzie możesz je ze sobą porównać lub stworzyć swój wymarzony samochód, a my go dla Ciebie znajdziemy. Więcej informacji

  • #
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #
Momentálně je online 60 odborníků
Obecnie 0 specjalistów dostępnych online Dzwoń codziennie 8:00 - 21:00 Zadzwoń do mnie
ONLINE ZAKUP
Zavřít

Kup swój nowy samochód,
szybko i łatwo ONLINE


  • Oszczędność czasu
  • Samochód dostarczymy do domu
  • 14 dni na zwrot samochodu
    Pohodlne a bezpečne, jasný pôvod i histórie vozidla
Oferta samochodów

Częste pytania dotyczące sprzedaży pojazdów w AAA AUTO

Przed zakupem pojazdu:

  • Jak zagwarantują mi Państwo pochodzenie i jakość pojazdu?

    Nasza gwarancja jest wielorakiego typu:
    Nie jesteśmy tylko pośrednikiem, ale również właścicielem 98 % naszych pojazdów. Dlatego przed skupem poddajemy je szczegółowemu przeglądowi – testujemy 260 parametrów technicznych.
    Dożywotnio gwarantujemy legalne pochodzenie pojazdu.

  • W jaki sposób mogę sprawdzić pojazd?

    Właściwości pojazdu można sprawdzić podczas jazdy próbnej o dowolnym czasie trwania.
    Stan techniczny pojazdu można sprawdzić osobiście (również w towarzystwie własnego mechanika samochodowego) w naszym warsztacie wyposażonym w podnośnik.

  • Czy mogę zarezerwować pojazd na jazdę próbną na konkretny dzień i godzinę?

    Oczywiście. Wystarczy zadzwonić pod numer 800 033 000.
    Mogą Państwo również skorzystać z możliwości rezerwacji on-line.

  • Mam stare auto i chcę je u Państwa wymienić na nowe. W jaki sposób mam postępować?

    Polecamy zakup nowego samochodu z pozostawieniem starego w rozliczeniu.

    Cały proces przebiega w jednym miejscu i nie trwa dłużej niż godzinę.

  • Chcę zakupić u Państwa samochód. Jakich dokumentów będę potrzebować?

Po zakupie pojazdu:

  • Pomożecie mi z rejestracją samochodu i przeglądem technicznym?

    Tak, pomożemy, a nawet zrobimy więcej. Pomożemy rozwiązać wszystkie niezbędne kwestie administracyjne (ustalić termin badania technicznego, zorganizować testy emisyjne, przeniesienie praw własności, itp.). Aby uzyskać więcej informacji, prosimy o wizytę w naszym salonie.

  • Kupiłem u Państwa samochód i chcę go wymienić. Czy jest to możliwe?

    Tak. W ciągu 10 dni od zakupu, auto można wymienić na inne w salonie, w którym zostało zakupione. Wspomniana oferta obowiązuje w przypadku pojazdów z ceną zakupu powyżej 15 000 złotych, które od czas dokonania zakupu nie przejechały więcej niż 100 km.

  • Do kogo mogę się zwrócić w razie wystąpienia jakiegoś problemu technicznego w samochodzie?

    Z jakimkolwiek problemem mogą Państwo zwracać się do naszego działu obsługi klienta pod numerem 800 033 000 lub przesłać nam informacje w formie wiadomości elektronicznej.

W celu uzyskania szczegółowych informacji należy zadzwonić pod numer 800 033 000 lub wysłać

e-mail