Zavřít Zrušit
Vyhledávání Pobočky 0 AAA AUTO
Garáž Vstoupit do Garáže
Parkujte auta do Garáže, kde je mezi sebou můžete porovnávat, nebo si vytvořte auto snů a my Vám ho najdeme.
Upozornění se načítají.
    • #
    • #
    • #
    • #
    • #
    • #
    • #
    • #
    • #

    AAA AUTO 800 033 000

    Momentálně je online 60 odborníků
    Momentálně je online
    60 odborníků
    Volejte denně 8:00 - 21:00 Zavolejte mi
    ONLINE ZAKUP
    Zavřít

    Kup swój nowy samochód,
    szybko i łatwo ONLINE


    • Oszczędność czasu
    • Samochód dostarczymy do domu
    • 14 dni na zwrot samochodu
      Pohodlne a bezpečne, jasný pôvod i histórie vozidla
    Oferta samochodów

    Częste pytania dotyczące sprzedaży pojazdów w AAA AUTO

    Przed zakupem pojazdu:

    • Jak zagwarantują mi Państwo pochodzenie i jakość pojazdu?

      Nasza gwarancja jest wielorakiego typu:
      Nie jesteśmy tylko pośrednikiem, ale również właścicielem 98 % naszych pojazdów. Dlatego przed skupem poddajemy je szczegółowemu przeglądowi – testujemy 260 parametrów technicznych.
      Dożywotnio gwarantujemy legalne pochodzenie pojazdu.

    • W jaki sposób mogę sprawdzić pojazd?

      Właściwości pojazdu można sprawdzić podczas jazdy próbnej o dowolnym czasie trwania.
      Stan techniczny pojazdu można sprawdzić osobiście (również w towarzystwie własnego mechanika samochodowego) w naszym warsztacie wyposażonym w podnośnik.

    • Czy mogę zarezerwować pojazd na jazdę próbną na konkretny dzień i godzinę?

      Oczywiście. Wystarczy zadzwonić pod numer 800 033 000.
      Mogą Państwo również skorzystać z możliwości rezerwacji on-line.

    • Mam stare auto i chcę je u Państwa wymienić na nowe. W jaki sposób mam postępować?

      Polecamy zakup nowego samochodu z pozostawieniem starego w rozliczeniu.

      Cały proces przebiega w jednym miejscu i nie trwa dłużej niż godzinę.

    • Chcę zakupić u Państwa samochód. Jakich dokumentów będę potrzebować?

    Po zakupie pojazdu:

    • Pomożecie mi z rejestracją samochodu i przeglądem technicznym?

      Tak, pomożemy, a nawet zrobimy więcej. Pomożemy rozwiązać wszystkie niezbędne kwestie administracyjne (ustalić termin badania technicznego, zorganizować testy emisyjne, przeniesienie praw własności, itp.). Aby uzyskać więcej informacji, prosimy o wizytę w naszym salonie.

    • Kupiłem u Państwa samochód i chcę go wymienić. Czy jest to możliwe?

      Tak. W ciągu 10 dni od zakupu, auto można wymienić na inne w salonie, w którym zostało zakupione. Wspomniana oferta obowiązuje w przypadku pojazdów z ceną zakupu powyżej 15 000 złotych, które od czas dokonania zakupu nie przejechały więcej niż 100 km.

    • Do kogo mogę się zwrócić w razie wystąpienia jakiegoś problemu technicznego w samochodzie?

      Z jakimkolwiek problemem mogą Państwo zwracać się do naszego działu obsługi klienta pod numerem 800 033 000 lub przesłać nam informacje w formie wiadomości elektronicznej.

    W celu uzyskania szczegółowych informacji należy zadzwonić pod numer 800 033 000 lub wysłać

    e-mail